کارگاه ارتباط با مشتری

 | تاریخ ارسال: 1396/2/19 | 

روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ کارگاهی با موضوع ارتباط با مشتری با همکاری شرکت یونیلور و انجمن علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری در محل دانشکده برگزار گردید. در این کارگاه ابتدا توضیحاتی توسط آقای ایرانمنش، مدرس این کارگاه، درباره فرایند تحقیقات بازار و ماهیت مبحث CMI داده شد. سپس افراد حاضر به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند تا به یک مورد مطالعاتی و کار عملی بپردازند. هر گروه موظف بود با دریافت مجموعه ای از اطلاعات، در قالب دفترچه های دیدگاه مشتریان و نمودارهای فروش، طرح تجاری خود برای برطرف ساختن مشکلات و افزایش فروش یکی از محصولات شرکت یونیلور را ارائه کند.

در ادامه پس از ساعتی تلاش در فضایی پر انرژی، هر گروه طرح خود را با چاشنی تصاویر و ایده های خلاقانه ارائه کرد و طرح هر گروه توسط آقای ایرانمنش و سایر گروه ها، مورد نقد علمی قرار گرفت. در پایان این کارگاه  نیز طرح های برتر انتخاب و به آنها جوایزی جهت یادبود، اهدا گردید.


دفعات مشاهده: 670 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر