پردیس بین المللی کیش

 | تاریخ ارسال: 1400/8/3 | 
در راستای برنامه راهبردی دانشگاه به منظور قرارگیری در زمره صد دانشگاه برتر جهان با رویکرد دانشگاه نسل سوم، ایجاد پردیس بین المللی کیش برنامه ریزی و مقدمات آن فراهم گردید. با اخذ مجوز از هیات امنا دانشگاه و مجوزهای لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اواخر سال ۱۳۹۶ پردیس بین المللی کیش تاسیس گردید. این پردیس در راستای تحقق بند الف ماده ۶۴ قانون توسعه کشور و با عنایت به ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی موجود در حوزه خلیج فارس و امکان گسترش ارتباطات بین المللی طراحی و پایه ریزی شده است.
ورود به عرصه رقابت بین المللی برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، راه اندازی مرکز آموزش های آزاد پردیس بین المللی با اولویت جذب دانشجویان غیر ایرانی و ایرانیان مقیم خارج کشور با رعایت استانداردهای لازم، راه‌اندازی مرکز رویدادهای بین المللی و راه‌اندازی مرکز سرمایه گذاری و توسعه شرکت‌‌های دانش بنیان از محورهای اصلی فعالیت این واحد است.

در همین راستا با همراهی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه؛ فعالیت آموزشی پردیس بین المللی کیش بصورت رسمی از بهمن ۱۳۹۷ با پذیرش دانشجو در دو رشته زیر در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شده است.
مدیریت کسب و کار (MBA)
مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

آموزش تحصیلات تکمیلی و ارتقاء کیفی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها به ویژه در  فناوری اطلاعات، مدیریت و کارآفرینی از اهداف کوتاه مدت این واحد محسوب می‌شود.
با توجه به شرایط و مجوز مربوط به مناطق آزاد؛ شیوه پذیرش دانشجویان در پردیس بین المللی کیش با آزمون اختصاصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی است. لذا این فرصت فراهم شده است تا مدیران و افراد با سابقه کاری مرتبط بتوانند تجربه‌های عملی خود را با دانش آکادمیک تکمیل کرده و موجبات ارتقاء سیستم های کاری خود را فراهم نمایند.

دفعات مشاهده: 730 بار   |   دفعات چاپ: 59 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر