دور دوم مسابقه ایدههای یونیلیور از تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۳۹۵ آغاز گردید و تیمهای سه نفره با ثبت نام بر روی وبسایت، کار خود را بر روی کیس مسابقه آغاز کردند. بیش از ۱۰۰ تیم در وبسایت مسابقه ثبت نام کردند و تا پایان زمان مقرر برای ارسال طرحهای اولیه در تاریخ ۲۳ آبانماه، بیش از ۹۰ طرح از طرف تیمهای شرکت کننده ارسال گردید. پس از بررسی کیسهای ارسالی از سوی یونیلیور، ۲۰ طرح برتر انتخاب شدند تا در رویداد نیمه نهایی مسابقه ایدهها شرکت کنند. رویداد نیمه نهایی در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۵ برگزار گردید و در آن ۲۰ تیم منتخب طرحهای خود را برای تیم داوری یونیلیور ارائه دادند و نظرات و بازخوردهای ایشان را دریافت کردند و پس از آن در فعالیتهای تیم سازی شرکت کردند تا در پایان روز ۱۰ تیم از میان آنها به عنوان فینالیستهای مسابقه انتخاب شوند. پس از رویداد نیمه نهایی، تیمها حدود ۲۰ روز وقت داشتند تا با توجه به بازخوردها و نکاتی که از تیم داوران دریافت کرده بودند طرح خود را بهبود بخشیده و ارائه نهایی خود را حاضر کنند.
در نهایت ۱۰ تیم راه یافته به دور نهایی، در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در رویداد نهایی مسابقه ایدهها حضور یافتند. تیمها در روز اول این رویداد، آخرین نکات و بازخوردها را از اعضای تیم مارکتینگ یونیلیور دریافت کرده و پس از آن در فعالیتهای تیم سازی و همچنین دو جلسه آموزش ارائه شرکت کردند. در روز دوم رویداد نهایی مسابقه ایدهها، تیمهای فینالیست ایدههای خود را برای تیم رهبری یونیلیور ایران ارائه کردند و نظرات ایشان را درباره طرحهای پیشنهادی خود دریافت کردند. پس از آن تیمها در فعالیت تیم سازی شرکت کرده و در انتهای روز برندگان مسابقه اعلام شده و جوایز خود را دریافت کردند.
در انتهای این دورهی مسابقه ایدهها، تیم دانشجویی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متشکل از آقایان محمدرضا خداترس، امیر حسنزادگان و سبحان هاشمزاده، به مقام اول دست یافت.